Garantie en klachten

Garantie Wij geven om onze producten én onze klanten. Uiteraard doen wij ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wij geven standaard 3 maanden garantie op alle producten die we in onze webshop te koop aanbieden. Afhankelijk van de fabrikant van het product kun je de fabrieksgarantie claimen bij de fabrikant. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie, vervanging of het terugstorten van het aankoopbedrag. Heb je vragen over de garantie, wil je meer informatie of aanspraak maken op deze garantie dan kun je hierover contact opnemen per mail, stuur je mail naar: klantenservice@plaspotje.nl. Wij helpen je graag verder en kijken altijd samen met je naar een passende oplossing. Klachten Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@plaspotje.nl zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden bij bijvoorbeeld consuwijzer. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Privacy policy & cookies | Algemene voorwaarden | Garantie en klachten |

Copyright © 2024 All rights reserved | Beoordeling door klanten 9.3 / 10 - 81 beoordelingen